Salg/lev.b.


Salgs- og leveringsbetingelser fra Scandinavian Car Styling

Vores forretningsgrundlag er Business to business-handel. Vores kunder skal desuden have tilknytning til autobranchen.

Slutbrugere betragter vi som vores kunders kunder. I de tilfælde, hvor vores hjemmeside ikke er hjælp nok yder vi dog gerne telefonisk service bl.a. med henvisninger til forhandlere af vores produkter.

Ønsker du at blive oprettet som forhandler af vores produkter kan du ringe til os på 70269800

Der kræves kreditgodkendelse, og der fastsættes et kreditmaksimum. Nye kunder begynder med forudbetaling.

Scandinavian Car Styling beholder ejendomsretten over solgte varer indtil fuld og endelig betaling har fundet sted.

Priser

De anførte priser er på ordreafgivelsesdatoen gældende. Scandinavian Car Styling forbeholder sig ret til at regulere priser uden varsel som følge af ændringer i Scandinavian Car Styling´s indkøbspriser, valutakurser, afgifter m.v.

Garanti

Garantien omfatter støbefejl, forarbejdningsfejl samt lakfejl. Alle vores fælge er omfattet af 2 års overfladegaranti og 2 års suppleringsgaranti fra leveringsdato. Scandinavian Car Styling påtager sig dog intet ansvar for skader, der er opstået ved forkert brug af vore produkter, såsom påkørsel på kantsten, vinterkørsel med polerede/cromfælge eller ved brug af fælgrens med syreholdige ingredienser frafalder al garanti.

Fejlleverede varer

Vi sørger for at rydde op efter os selv. Leverer vi noget forkert, henter vi det naturligvis selv retur, og leverer det korrekte i henhold til aftale.

Du sørger for kopi af faktura, varer skal være i perfekt stand og med original emballage. ( se pakkeinstrukser).

Reklamationer

Reklamationer tages kun retur ifølge aftale med Scandinavian Car Styling. Udfyld rapporten og mail den til Scandinavian Car Styling. Påhæft en synlig reklamationsrapport, og vedlæg en fakturakopi.

Du sørger for :

1.   At tjekke, at varen ikke er beskadiget. F.eks. er kantstenspåkørte fælge ikke reklamationsberettiget.

2.  At maile illustrative billeder samt reklamationsrapport  til os på bk@scanstyling.dk. Dette er ofte nok til at kunne vurdere om reklamationen skal sendes videre i systemet.

3.  At indsende for egen regning det/de produkter, som du ønsker at reklamere over. Bemærk flg. retningslinjer for forsendelser til os:

  • Det fremsendte skal være tilstrækkeligt rengjort.
  • Ved reklamationer er det KUN de varer, der reklameres over, der skal sendes til os. Eksempel: Er der en reklamation på en fælg skal dækket ikke følge med, og omvendt. Det gælder dog ikke, når vi har leveret det som komplethjul.
  •  Emballeringen skal være i orden (Se pakkeinstrukser ).

Comments are closed.